zondag, mei 14, 2017

Reunie Heythuisen, Alicia Dunlop 13














bron:






Het zal wel aan Fatima liggen 
nmaar ik ben nu toch wel benieuwd of een katholiek hoofd waarvan akte nu ook garant zou staan voor een paar flinke blauwe plekken tgv. een giga rolling van het lachen  
- kijk mamma zonder handen want die zijn gevuld met mijn ogen op steeltjes  - 
bij het lezen van het bestaan van zoiets als een 
Zedelijk Lichaam sub praesidio Beatae Mariae Virginis sine macula conceptae

De schoenpik stijf gezeten
Op enen pikkelstoel
Moet kaas en droog brood eten
Maar als ik nood gevoel
Dan slijp ik tot den avond toe
En zo heb ik nooit arremoe

sorry Zr Antonia, ik weet het
ik zing vals. 
En dan heb je nog mazzel 
dat je nooit een flauw idee hebt hoeven hebben 
hoe vals ik kan kijken. 

Terlierelom terla!
Van linksom rechtsom draait mijne steen 
Bij het denken aan jouw scheen
Ju ju ju ju ju ju ju ju!



Geen opmerkingen: