woensdag, juli 15, 2015

Verkeerd gegokt ! Steunbewijs gevraagd ivm pedagogische tik

Evelina van der Lugt was niet de enige die een dagboek schreef !

Niet omdat een non dat wou Integendeel.  die  verwachtte van mij bepaald niet één van de heiligeverhalen, dus  eiste ze,  ook die van mij, op. 

Maar die van mij  was met alle  ludevuduh die daar ook in hoort was net zo echt als Laetitia's triomf met een hele grote zak  met poepschepjes  en mijn genieten zoals alleen maar kleine grietemeisjes met blote benen kunnen van een prachtige trap, nu  niet op een veel te donkere ommuurde binnenplaats - hoe toverballenprachtig als je even peuterde  dat oranje onder het groen van die trapleuning daar ook was, dat haalde het niet bij het steen van de trap van die buitenplaats.   

En da's dus waarom ik weet dat er 13 juli '68 een volleybaltoernooi was op die Hartekamp !! 
Kijk maar na in het archief van die broeders. 

Dinie, kan ik effe een steunbewijs over de wallen van je krijgen? 
Dan ruilen we
Krijg je er van mij eentje dat je kennelijk een pedagogische tik had waardoor  je  geweldig was dat je niet in een lachstuip naar beneden bent gerold   


Verkeerd gegokt, dames en heren 

De mooiste kinderen ter wereld - met mijn excuses aan alle anderen - zijn namelijk écht die van mij. 
Dus wordt daar niet tegen gelogen.!!   
Dát hebben we niet nodig, want lachen, écht lachen, dát heb ik óók van hun geleerd. 







Geen opmerkingen: