woensdag, augustus 13, 2014

2, 20 dependence slachtofferhulp Op de markt ´t hoekie om



Met mijn dank aan misschien wel een moeder en een grootmoeder, twee volwassen in leeftijd verschillende vrouwen die de in hun gezelschap horende kotertjes even uitleenden en hun opvoeding even opzij zetten toen een paar turfies hoog met ogen op schoteltjes  langs mijn koffie liepen
waarmee we alle 5 konden genieten van wat de keuken en de bediening van de kennelijke dependence van slachtofferhulp verstonden onder mijn kop  ¨ geeft U maar gewone koffie, maar doe er wat slagroom op aub¨   op het terras

Een paar jaar geleden schreef een man hoe hij zelfdoding overwoog na zijn eerste  zitting bij een klachtencommissie over seksueel misbruik.
Er is blijkbaar ook naar hem geluisterd: om het hoekje op de markt !
Ook jij bedankt dat ook ik  jou kon horen.

Dank je wel, Theo
Dank je wel, Jan
Misschien begin ik wel ooit een fanclub van verdomd lastige Belgenmoppen

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een flauwekul allemaal!!!

crispina zei

Ja, he.

Zo beter wellicht?

https://www.youtube.com/watch?v=7xK9qv611sU