woensdag, april 28, 2021

Ongelijke leggers: "probeer die stoel eens op te tillen"


NOS NOC NSF



Platgelegd
dialoog met een dermatoloog:

"Schat, dan trek je je hempie toch uit op dat sportveld?"
"Moeder, dat is sexuele intimidatie"


antwoord aan Deetman

".... maar dan moet er wél geluisterd worden...."

'' Hier in Nederland zijn er dorpen waar ze voor de lol met wc-potten gooien, 
maar ik heb me er wel voor geschaamd"
 "De gemeente Rhenen verklaarde 'kennis te nemen van de uitspraken ....."

Ik zweer het je 
er is zelfs een dorp in Nederland waar -toen die man nog geen 3 kwartier oud was en het nog niet eens fatsoenlijk donker was - kinderen de straat op werden gestuurd met lepels, potten en pannendeksels en 'n ijsbeker -waaraan 4 sliertjes crepepapier geniet - op hun hoofd ! 
Waarvoor ik mij diep en diep geschaamd heb. Ik moest voorop....
Maar wij hadden wél een plee, dat dan weer wel. 
   
    

Geen opmerkingen: