woensdag, juli 01, 2020

Post-natale abortus :kansen, kansen, kansen

Nou, eerst maar 's even een beginnetje maken, dan zie ik wel weer waar ik uitkom. maar, ja ja stoom uit de oren is- zeker in tijden van corona viRussen - ongetwijfeld slecht voor de aerozolen en als dan die fraaie stem mededeelt "de vergadering van de Tweede Kamer is op dit moment geschorst" mij doet realiseren dat mijn oren nog vol zitten van de mededeling over 's lands centennetwerkjes inmiddels notabona -off all places-  al opgerukt tot aan Waddinsveen aan toe  aldus Theo Hiddema's bijdrage aan de Ketikotiviering - vallen inmiddels me de grote druppels  uit mijn neus dat ik waarempel de schorsing van de voorzitter heb gemist: hier helpt geen binnenkant van een elleboog meer tegen!


Dan dus maar het volstrekt logische besluit: zal ik jou 's wat vertellen, Heer Hiddema, ik heb besloten mijzelf maar te selecteren! Wie weet, ik kan het altijd nog 's in mijn ellebogen gaan krijgen, maar het komt me nu toch wel zo hartgrondig m'n neus uit, dat wens ik niet in mijn ellebogen te hebben!

Here god wat ben ik al dat PR-geloei, de leugens, de verdraaiingen  en het ronduit onwaarschijnlijke gezwam spuug en spuutzat! 

En alweer zoveel geld naar de sodemieterij !!

Ja hoor, ik zál terugbellen!!!

Maar het komt gewoon ook hier te staan.
Want we worden nog steeds besodemieterd!

En nu kan ik mij natuurlijk gigantisch vergissen, maar zolang ik niet de mededeling heb gekregen dat dat Verwey-Jonker  instituut en haar medewerkers zich inmiddels in de RKK heeft aangemeld, maar gefinancieerd wordt uit de openbare kas kan, wie dat dan ook maar wil horen maar beter de mogelijkheid hebben te lezen dat we alwéér besodemieterd worden!

Als je genaaid wordt kun je dat maar beter weten, kun je altijd zelf nog zien of je dat wenst!
Er zijn ten slotte zat redenen te bedenken waarom je daar genoegen mee zou willen nemen. Of niet!!

En bij mij zijn die redenen in ieder geval die voetstappen op de speelplaats van de Mensen die daar aan kwamen en wij wisten wat De Mensen zoals dat kennelijk andere ras bekend stonden kwamen doen, dat was aangekondigd en we zaten er allemaal keurig voor te zitten:armen overelkaar recht op: kies mij, kies mij alsof we aan die tafels nu niet het schoolbord schoon mochten maken,  nu hadden we het  leeg gegeten, zonder dat Leonora gebruik hoefde te maken van haar opscheplepel in jouw nek

maar ook die stem van die vrouw die mij [en dát was niet slechts een verbaasde stem ]  durfde te vragen: "Waarom ben jij niet geadopteerd?" , die stem van die vrouw in mijn zoektocht naar mijn verleden, mijn dossiers en dat van mijn broertje.

Nee, dat adres hoefde ik niet te zoeken, net zo min als ik mijn [ hoera voor de verwarmingskelder] gejatte dossier daarvoor nodig had. Dát adres kende ik maar al te goed. Zou Stork mijn eerste woord engels dat ik leerde zijn geweest? Het was in ieder geval niet Babcock. Maar aangezien óók Oma -tot ons aller grote lol haar eigen taal had , dus waarom die nieuwe vader en moeder niet die woonde daar tenslotte ook in de buurt, dus ach.... dan hoefde je alleen de weg maar te kennen, niet zo heel moeilijk als je al láng weet wat het Kanaal is dat schreven ze thuis  ook niet eens helemaal op het bord omdat iedereen wel wist dat K kanaal betekende 

Contactgegevens Aanmeldpunt afstand en adoptie

Het Aanmeldpunt afstand en adoptie is bereikbaar van dinsdag tot en met vrijdag van 09.00 tot 13.00 uur via nummer 088-1264960.
U krijgt de voicemail als alle medewerkers van het aanmeldpunt in gesprek zijn.  Als u uw contactgegevens inspreekt wordt u binnen 4 weken teruggebeld. U kunt het beste zelf op een later moment terugbellen. 
De medewerkers van het aanmeldpunt zijn maatschappelijk werkers van FIOM met kennis over afstand en adoptie. Zij luisteren naar uw verhaal en stellen aan de hand van een vragenlijst een aantal vragen. Ook maken zij aantekeningen van het gesprek. Na uw aanmelding voor deelname aan het onderzoek kunt u benaderd worden voor een interview met de onderzoekers van Verwey-Jonker Instituut. Het instituut selecteert ongeveer 60 mensen voor een interview. 

genoodzaakt door een buitengewoon gezonde vorm van Ach lassiew.v.

Geen opmerkingen: