zaterdag, juni 15, 2019

mijn kont op jullie pluche

Bron



Drie schitterende mannen in preventie-project*


En,  omdat je natuurlijk noot genoeg kunt krijgen van schitterende mannen, ter verhoging van de feestvreugd - de goede herder is toch inmiddels als dicht -nog maar een vierde als toegift erbij ook! KLIK 


Persoonlijk geef ik, naast mijn dank aan Professor Peter Adrianssens,  de voorkeur aan 2 begeleiders waar ik vandaag heel erg blij mee was.

Mijn oefeningen in gebarentaal die mijn kinderen en ik dankzij een hele wijze moeder van een dove meid die gelukkig net zo goed was als mijn kinderen in hun strijd om hun PR op de eerste 1000 meter zijn helaas te lang geleden om één van deze beide op waarde te kunnen schatten.
Ook in gebarentaal is het onderhoud noodzakelijk, en ben ik dus inmiddels genoodzaakt terug te pakken op passend lezen. 






De goden zij gedankt en geprezen 


voor glimoogies


én de uitvinding van potten Nivea

Tijd voor mijn lebmaag dus

* 
- Beide ministers schitterden in hun afwezigheid in de Jaarbeurs
Waarvoor mijn dank: moge het ze 20.000 stemmen + [zijnde het in Utrecht vandaag door De Winter op de krantenberichtgeving gecorrigeerde minimale aantal kinderen geconfronteerd met geweld tot zeer ernstig geweld ] in ons democratisch proces kosten. 
KLIK

Schrappen dit soort ministers! 
- Prof. dr. Micha de Winter schitterde behalve tijdens de bijeenkomst ondanks zijn vermoeidheid minstens zo hard in zijn [professorale] ervaringskennis, waartoe hij - al dan niet met gebruik van de bekende hoge hoed - een kleinkind en niet  het 2e Vaticaans Concilie gebruikte. 
Ik denk niet dat ik mijn open mond bij het zien van  mijn groepgenoot zittend op die bank met een kussen in haar armen stijf tegen zich aangeklemd midden in een zin van een gesprek haar mond open,  de al enige tijd met haar sluiers spelende groepsleidster deed haar aanvullende mededeling over VATII : het Canoniek recht en bijbehorend Romeinse prikklok maakte de bel overbodig nog ooit uit mijn systeem krijg. En eigenlijk wil ik dat ook niet ook! 

Nonnen hebben geen kleinkinderen. 
Micha de Winter geen sluier
Ik wél een grijns, hoewel ik geen idee had of de Professorale dokter zijn eigen mop wel kende. 
En gelukkig óók niet of die vroegere groepsgenoot er was [geweest]   
Ik was blij dat ik er was [geweest], hoe verschrikkelijk moeilijk het er heen gaan ook was . 
En zoveel open monden, handen en ook afgebroken zinnen.  

Nee, dát was géén pappie-Deetman bijeenkomst.  



Geen opmerkingen: