maandag, augustus 15, 2011

rijstebrij

En nu, waarde heer Wolters, zou ik willen dat ik ooit zou kunnen weten wat Wagenaar zou hebben gevonden over die uitspraak over zelfhulpgroepjes.
En dat zit er niet in.
Maar zit ik me hier nu toch met open mond te kijken naar wat er wél in zat en er nu zomaar even uitrolt en een gat vult.

God wat hebben we prachtige hersens.
Moge er ergens in dat hiernamaals een diepe eerbiedige stilte slechts worden onderbroken door het serveren van het volgende rondje rijstebrij op gouden bordjes.
Maar mijn open mond weerhoudt me nog wel effe.

Hebben ruimtevaarders daarom aangepast voedsel?

Mijn moeder had een prachtig flauwe kul verhaal!
Wist ik veel.

Ja, dus!
Dat weet ik wél.
Is van mij!
Net als die open mond plus.

en ik vond het zélfs toen al een maf verhaal en geloofde er maar een halve meter van!

En u weinig geachte mevrouw non moge u in diezelfde eeuwigheid een paar jaar tussen die bornewassers door de hel en haar kelders mogen leegscheppen voor je je lepeltje mag inruilen en ook een bordje mag halen en dan heb je nog mazzel ook dat ik je een vloekpsalm bespaar!
In die kloosters waar die verboden zijn zouden ze wel 's net als ik liever lekker met hun tenen willen wiebelen.

Geen opmerkingen: