dinsdag, augustus 30, 2011

Marijke, ter informatie

Je stelde een vraag.
Ik ga er van uit dat iemand die mij een vraag stelt recht heeft op een antwoord.
Je kreeg halverwege de middag een antwoord.
Maar dat mag jij (en anderen) blijkbaar niet lezen van die "lotgenoten belangenbehartigers"stichting.

Ik heb een printje gemaakt, maar vergeten even te noteren hoe laat dat was.
Dus daar heb jij niks aan, het spijt me maar ik had wel wat anders te doen.
Communiceren via die club is nu eenmaal niet mogelijk, zoals al weken duidelijk is geworden. (en misschien wel langer, dat weet ik niet); je wordt simpelweg belazerd. En is dus tijd en energie verspilling.

Wanneer je vraag integer was spijt me dat voor je.
Wanneer dat niet zo was, spijt me dat ook voor je!

Aan deze informatie heb je in ieder geval wél wat, bij deze dus.
Minachting en misbruik is een keuze. Als niet afhankelijk volwassen mens je laten minachten en misbruiken is dat óók.

Als ieder van ons: ook jij maakt je eigen keuzes en bent daarvoor verantwoordelijk.
Voor het nemen van je eigen verantwoordelijkheid kan het handig zijn informatie te hebben. Die heb je dus hierbij en als steeds in al die openheid waarover iedereen het zo heeft. Meer kan én wil ik niet voor je doen.

Ik wens ook jou het beste bij jouw keuzes in datgene wat je zoekt.

Geen opmerkingen: