donderdag, december 08, 2011

drama rechtszaal Maastricht: Frank Gooeye groep tot zwijgen gebracht, ook advocaat alsnog slachtoffer RKK-N incestueuse geweld Bleijerheide

We doen net alsof het niet zo is
Alsof het niet zo is
Zeg me dat het niet waar is

De Limburger digitaal:






Het spijt me, Jan.
Ook al vragen we aan elkaar om te liegen, het verandert niets.
Ik wens ook jou heel veel moed nodig voor dat geloof dat we het veranderen kunnen en een democratische Rechtstaat kunnen hebben gebaseerd op Mensenrechten waarbij de prioriteit ligt bij noodzakelijke Kinderrechten op erkenning, veiligheid en bescherming.

En dáár beslist geen rechtbank over, maar jij. En ik!
Ik wil op je kunnen rekenen, ook jij veel moed toegewenst dus.

Het is het klimaat van vandaag
dat aan de bomen van gisteren
de vruchten van morgen bepaalt.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Waar slaat dit op?????
Wie is Jan???

crispina zei

Klaas' die de broer is van de neef van Marietjes overbuurman Piet oom de 2e secretaris van de visvereniging HHG in z'n vrije tijd.
En jij?