maandag, januari 06, 2014

Bartoks snavels van de poepgeheime kunstkanarie in Pisa



klik














The Universal Declaration on Archives 
was adopted by the 36th Session of the General Conference 
of UNESCO on 10th November 2011



On 25 nov 2013, at 12:32, crispina wrote:
Jos, Bert, en in goed vertrouwen zwaai zwaai Corrie
 
Nogmaals bedankt voor de duidelijkheid

Die heeft mij, mede gezien de verschillende malen hier naar vragen op het MCU blog (sorry ik moet effe nakijken, waarvoor nu geen tijd van af wanneer

beschouwing
over knusse poepgeheime diaavondjes over kunstkanaries op onder en naast de toren van Pisa
en het zakdoekje leggen voor en achter andere totempalen
hier gedeleted

 ik Jos daar en daarover tegenkwam maar geen antwoorden krijgen
doen besluiten dat -tenslotte kan het best zijn dat er nog meer mensen die duidelijkheid zoeken/vragen- deze duidelijkheid dus niet in emails thuis hoort, zeker niet als het over archieven gaat. Er worden wereldwijd heel wat knokpartijen uit gevonden om toegang tot archieven en die vraag van wie is dat verleden eigenlijk, maar dat zijn dan knokpartijen tegen de staat en kinderbescherming enzo....geen antwoord geven op onderlinge vragen....en dan wel in een email.... da's een slapstick !

En dat is dan weer een understatement.

Hoe, dan weet ik nog effe niet, ik heb en ben erg druk en ben nu eenmaal zo'n sjok sjokker.
Maar ik doe het, beloofd!! voor dat ik mij stort in een studie over de 4 magen van de heilige koe.
Dus mocht iemand er heel ernstige bezwaren tegen hebben, weet je welkom en la maar horen.

Groetjes


Geen opmerkingen: