maandag, juli 25, 2011

Australië en Hans Fallada



Aangezien er alweer problemen zijn met de Koepel Klokk
die gelukkig, zoals mijn pc zegt en vooral dankzij een hele slimme computervogel naast mij niet aan mijn computer(verbinding) ligt, wat dus een hoop zorgen scheelt, na 5 maal proberen even wat informatie door te geven,
die dan dus maar even hier neergezet.


En wie nog een tip voor een interessant boek wil
kan ik Hans Fallada - De Führer heeft mijn zoon vermoord van harte aanbevelen.



"It's not whether you get knocked down, it's whether you get up"


Lombardi


Met dank aan mijn kinderen voor mijn genoten opvoeding waarin ik, hoewel mijn voorkeur uitgaat naar het systeem van een chinese non, menig avondje plat van het lachen moest liggen bij een serie karatefilms met hetzelfde thema.

Geen opmerkingen: