vrijdag, december 30, 2016

Nog steeds in kritieke toestand; Jozef en het Jezusgebed

"We kunnen alleen maar hopen dat dit verhaal geen dramatische afloop kent, maar volgens de laatste berichten verkeert de jongen nog steeds in een kritieke toestand."

 "In ieder geval heeft mijn cliënt wel bekentenissen afgelegd. Het is hij geweest die de jongen gestraft heeft en urenlang in de kou op het balkon heeft laten staan. De moeder heeft die hele dag geslapen. Het parket heeft gelijk als het zegt dat mijn cliënt de ernst van de feiten niet lijkt te beseffen."

Dringend verzoek aan de belgische Pers: 
Mocht in de loop van de verdere ontwikkelingen blijken dat de vader van de kinderen prachtige kantjes in elkaar kan friemelen, zelfs als het bijna donker is, 
dan wel namens Jezus gevolmachtigd is tot het uitdelen van kruisjes op de voorhoofden van die koters bij het welterusten zeggen wil je dit dan aub niet vermelden? 
Waarvoor, mede namens de Nederlandse belastingbetaler en de ziekenfondsen, mijn dank. 

Want weet U, of ik dat nu wil of niet, ik kan nog steeds naast een aantal andere zaken mijn lach niet onderdrukken bij kinderbescherming die langs komt en dan boven het kopje met reerug dan wel kerstkransje met geschaafde amandel roept: jij bent ondervoed. Bovendien ben ik nu ik weet dat ik voor mijn beslissing nee genoeg kan hebben aan tienden van sekonden ernstig aan het overwegen of het nu over 2 dagen niet het goede moment wordt te stoppen met roken. 







Geen opmerkingen: