maandag, juli 21, 2014

Biecht geheim

-------- Origineel bericht --------
Onderwerp: Re: 2010-1494 terugbelverzoek
Datum: Mon, 21 Jul 2014 15:15:48 +0200
Van: Crispina <....>
Aan: L**


Geachte Mevrouw S**

Inderdaad miste ik vandaag rond die tijd, ondanks mijn snoekduik, helaas een telefoontje.
Dank U wel.

Ik hoop U deze week  terug te kunnen bellen
Wat mij betreft liefst morgen, daar ik woensdag een afspraak heb ivm de Samson Cie. procedure en ik bovendien van Mevr. M** -ondanks haar toezegging mijn hulpvraag aan haar in de betreffende Cie. van het Meldpunt te zullen bespreken - nog niets heb teruggehoord, waardoor het, naast alle druk op en sluitingstermijnen allemaal wel knap ingewikkeld en langdurig wordt om simpelweg informatie te krijgen.

Bijzonder vervelend dus dat ik ondanks mijn al geruime tijd wachten zojuist uitgerekend uw telefoontje miste, er zijn tenslotte zeker gezien de actualiteit, nog meer zaken in het leven....en ook de aanvang van de Cie. Samson
veroorzaakt mij de nodige -weinig welkome - stress.

Hopelijk lukt het van de week...

Met groet

*



op 21-07-14 12:27, L** schreef:

Geachte mevrouw *

Op verzoek van mijn college, mevrouw M** , heb ik vandaag geprobeerd u te bellen naar aanleiding van uw vragen over de Klachtenprocedure.
Helaas werd er niet opgenomen.

Mag ik u verzoeken mij terug te bellen? Ik ben op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag doorgaans bereikbaar tot 15:00 uur.

Met vriendelijke groet,

L**
..

Klachtencommissie voor seksueel misbruik RKK
Postbus 13277
3507 LG UTRECHT
030-2306900

Aanwezig op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag


De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde(n) is verboden. Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.

Geen opmerkingen: