maandag, juni 30, 2014

Joe en het persoonlijk voornaam woord ¨Maar dan moet er wel geluisterd worden¨

Hebban olla vogala nestas hagunnan
hinase hic enda thu
wat unbidan we nu

´t Is maar uit watvoor nest je komt..........

¨dát zijn de procedures en anders beeindig ik dit gesprek¨
¨Ik neem aan dat U dat al eerder is uitgelegd¨
B., géén call-centre dame met een draaikont, 
maar eentje met kennelijke dienstopdracht tot bezuinigen bij de draaideur.  


Bedankt  X uit Zwolle: het meldings-nummer dat ik schijn te moeten hebben heb ik - in ieder geval vanaf 2010 - inmiddels. 
En ondanks al het geblaf mijn (telefonische) klacht óók.

Net als mijn weigering om mij op die manier te laten behandelen. 
Het kostte weliswaar nog even buitengewoon veel moeite  het verschil duidelijk te maken dat ik niet vanaf maar tussen terug gebeld wens te worden en ik geen formuliertje online MOET  invullen zodat zij mij een 
JA 
kunnen toewijzen en ik daar in ieder geval binnen 10 dagen niet aan wens te denken ook  maar zij  een afdeling hulpverlening hebben  en dat dát de procedures zijn waaraan niet ik maar zij zich nu maar eens moeten gaan houden.......
edoch een niesoor die daar op let.


leer je hond gehoorzamen

bedankt Martinus!  

toegevoegd

NRC






Geen opmerkingen: