donderdag, juni 21, 2012

Oproep aan voormalige internaatbewoners over IVIO

Ik wil graag meer weten of en in welke internaatsscholen (wat zeker niet alleen maar de RKK tehuizen met eigen scholen waren!) die cursussen van de Stichting IVIO als basis lesstof zijn gebruikt.
Maar  ik heb voorlopig even meer dan zat andere zaken om dat even te gaan uitzoeken.

Dus mocht er iemand zijn die dit leest die ook dat onderwijs heeft gehad in een (kinderbeschermings-) internaat (de schippersinternaatscholen  vielen immers net zomin als het Canisius onder de kinderbescherming)
dan zou ik dat graag even van U/je willen horen.
En dat mag dus best anoniem zijn, ik voorlopig alleen maar even een idee zien  te krijgen.  

Welk internaat,(liefst  met naam én Congregatie) wat voort soort internaat was dat en in welke jaar/jaren. Overige opmerkingen hierover zijn natuurlijk ook welkom.

Mocht dat het geval zijn, ik ben erg benieuwd
Dus in ieder geval alvast bedankt. 


Geen opmerkingen: