dinsdag, februari 26, 2013

Kind van de rekening een verboden bestaan, George Berben

Mei 2013
BRON
" Ik heb het boek geschreven om een steun in de rug te geven aan alle mensen die hun leven voor een deel in kindertehuizen hebben moeten door brengen en zich zeker hierin zullen kunnen herkennen.
Het betekent dat je niet alleen deze ervaringen hebt moeten doormaken ,maar samen met tienduizenden anderen/
Het boek wordt ondersteund door een hoogleraar adoptierecht die ook het voorwoord schreef.
Ik heb het boek niet geschreven om er rijk van te worden,maar om dit onderwerp bespreekbaar te maken en mogelijk het verdriet en soms de schaamte weg te nemen over ons verleden want kinderen waren niet schuldig. Tot nu toe heeft het mij alleen maar een flink bedrag gekost om het te schrijven en gelukkig een uitgever gevonden (via deze hoogleraar) die achter het boek staat.,daar ben ik tevreden mee. De waarheid hoe er met kinderen is omgegaan is belangrijk en de kosten neem ik dan graag op de koop toe.
vr.gr. aan iedereen die Roos of mij kent en hou het hoofd omhoog,niets is er om je voor te schamen.
Het ga jullie goed!


Dank je wel, George,  fijn dat jij er ook bent.

Geen opmerkingen: