donderdag, februari 14, 2013


 Hoi meissie


tel   024 382 05 37  van    RIBW Nijmegen & Rivierenland

Wanneer je bij de centrale telefoonnummer vraagt naar   hun medewerkster  nummer 51 (ja da's mijn oude Voorzienigheid nummer ;-)  ) wordt je doorverbonden met een leuke meid die ik net heb gesproken.

Behalve dat het een leuke meid is is het vooral ook een mens met hersens   die niet mekkert.
Zo eentje die  wanneer jij dat wilt  je een hand kan geven  in dat soms inderdaad verdomd lastige zoeken naar wat en hoe je jezelf in vredesnaam in  leven kunt houden.
Die handen zijn er, meid.

Zelfs als je echt niet meer kunt of wilt hoef je dat nog steeds niet in je eentje !
Ze dacht zelf direct al aan een blijkbaar goed vrouwenproject wat er is

Maar jij bent de enige die mag en kan beslissen of je een hand aanneemt of niet.

Ik hoop heel hard dat je even de rust in je koppie kan vinden om te accepteren dat je het even niet meer weet en vooral blij te kunnen zijn met je zelf,
want je hebt blijkbaar weer ´s gepresteerd meid!!

Je mond open doen wanneer je de weg kwijt bent.
Goed zo, dame!!

Help me trouwens effe onthouden dat ik je ooit het verhaal vertel van een tomaten plant !!
Maar daar heb ik nu geen zin in.
Ik ben me rot geschrokken,  dus ik ga nu eerst maar effe aan de koffie.
Aai op dat malle koppie van je, ´t is inderdaad een prachtige koppetje meid !!
Fijn dat je er bent, dame. 
Vangen!




(toegevoegd)
Je kunt ook even contact opnemen met het Meldpunt RK Seksueel misbruik, op de afdeling hulpverlening zijn, via de coordinator, een paar mensen die wanneer jij dat wilt, je ook graag een hand willen geven in dat verdomde zoeken. En je dat niet zomaar weer even via je huisarts wilt of kunt. Ze weten dat je in de knoop zit, dus ...ook daar geen gemekker nodig. En wel zo handig lijkt me ook wanneer er even het nodige met allerlei voor papiertjes geregeld moet worden.

Alle 2 morgen bereikbaar, zodat je niet zomaar tegen ´t weekend hoeft aan te hikken. 

Uit 't raam kijkend:  als het dan nog niet werkt, maar jij wel wilt, wordt het wel wat lastiger en lukt dat niet voor het weekend,  maar gaan we over op plan SB., weer effe fluiten, dan sturen we de Sint Bernard. 

Geen opmerkingen: