maandag, januari 07, 2013

En toen zakte mijn broek af Meldpunt Seksueel Misbruik RKK Noodzakelijke erkenning van de criminaliteit van seksueel misbruik van kinderen door kerkelijke functionarissen is géén gezelschapspelletje voor juristen, economen en beroepsbestuurders !!

Intelectueel eigendom Meldpunt Seksueel Misbruik RKK.

Ik heb er geen flauw idee van wat een affiliatiecode is. Maar dat schijnt niet te mogen.
´t Zal best, ik heb geen behoefte me daarin te verdiepen. Maar dit is een van de uitspraken van dit Meldpunt. En  die staan hier. 
Waar ik namelijk wel en meer dan een flauw idee van heb is wat mijn geestelijke en lichamelijke gezondheid nodig heeft.  
En als mijnheer Stevens of wie dan ook daar problemen mee heeft, dan wel in de toekomst krijgt, stapt ie maar naar de rechter!


Dit is wat mij betreft dikke bull shit !


En voorals nog een ronduit schandalige uitspraak van die club van Stevens die ze,  hoewel hard geprobeerd,  zelfs in Rome niet in hun bolle hersens halen !


Het rapport Doyle/Mouton is van 1985. 

Betekent dit dan dat iedereen die vóór 1985 zijn of haar mond niet open deed over het op haar-hem door een kerkelijk functionaris  gepleegde seksueel misbruik voor die club géén steunbewijs van die criminaliteit zou hebben ??????




 
Met de groeten uit Amsterdam !


Geen opmerkingen: