zondag, september 11, 2011

" ... aber dass sind denn doch kein Bubendummheiten" naar Kurt Krenn






Na, 'k heb toch echt m'n best gedaan om hartgrondig de pest aan ze te hebben!
En ik moet zeggen dat me dat zo af en toe nog best redelijk lukt ook.
Maar als ik dan,zoals vandaag zomaar per ongeluk, een zooitje foto's van Jean Eudes van die meiden vindt dan kan ik toch echt niet anders dan lachen.
Maar of dat nu wel helemaal de bedoeling van de vervloeking was?


bron: Jean E
udes



En nu haalt een pondje Belgische bonbons haalt het niet bij het
smullen van prachtig artikelen over die nonnen +, edoch, ik vrees met grote vreze dat er inderdaad aan die Vlaamse redactiebureaus mannetjes hebben gezeten die zich eerder alvast tegoed deden aan de ton bier en de hesp uit de weddenschap met Pierke, dan dat ze op den ollander wensten te lijken.



Geen opmerkingen: