dinsdag, februari 04, 2020

Een of andere eikel En de vraag en toen

Eerst maar 's even voor alle duidelijkheid:

Hieronder staan twee artikelen die niet door mij zijn geplaatst !

1

2


en dat vereist dus even het nodige denken.
En dan ook nog eens het nodige denken over iets waar ik volstrekt géén zin in heb.
Behalve dat het - met mijn verontschuldigingen aan gorilla's in het algemeen en ons aller Rotterdamse in het bijzonder in onderstrepeing van de realiteit van de noodzaak van psychiatrie in het bijzonder -  een wat de vele buitengewoon schofterige manieren  van  gorillaborstgeroffel is:
"kijk's effe waar ik toe in staat ben"  zeker niet voor het eerst óók mbt. dit weblog leidt tot de conclussie  niet- Bokitoproof  leidt dat tot nog een aantal andere vragen in aanloop tot volgende conclussie's. En die heb ik dus nog niet.

Simpele reden: ik heb wel wat beters te doen.
Waarvoor ook een simpele reden bestaat samen te vatten in de noodzaak van integriteit in communicatie, meer precies: het gevolg van een dame die schreef, maar overleed, daarmee het vraagstuk opwerpend of in ieder geval datgene wat ik van haar werk las niet verplichtte kost zou moeten worden voor menig "hulp"verlener (lepel niet slechts maar lees vooral ook a d v o c a a t!)
En deze dame die wél schreef maar voorlopig niet van plan is te overlijden in zaken als waarvoor het Meldpunt van de Cie. Deetman werd gebruikt.

Geen tijd voor niet-bokitaproof uitstapjes door een wangedrocht dus!


Personal Bill of Rights

 I have the right to freedom of speech
I have the right to be heard
I have the right to be respected
I have the right to accept and own my own power
I have the right to not disclose unless I am comfortable
I have the right to feel my emotions
I have the right to say no
I have the right to challenge the status quo
I have the right to ask questions

I have the right to be me
I have the right to own my own ideas
I have the right to my values and beliefs
I have the right to laugh

Dr. Alicia A. Dunlop, Toronto





Geen opmerkingen: