woensdag, januari 31, 2018

Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht


telefonische boodschap:
" Xxx, je moet goed begrijpen dat wanneer ik moet kiezen tussen jou en mijn werk ik voor de congregatie* zal kiezen"

Elly Moonen
bestuursmedewerkster Congregatie Zusters van de Voorzienigheid

* het is niet onmogelijk dat het letterlijk citaat niet was "de congregatie" maar "mijn werk"
dat zou ik na moeten kijken in mijn destijds gemaakte aantekening, 
Daar heb ik (nu) geen enkele behoefte aan,

Met dank aan Germana, Heer Wolters en aan Slachtofferhulp Nederland. 
Dank je, Jan!  
Tegen mijn kinderen wordt niet gelogen. 

Hun leven.


Wed, 31 Jan 2018 15:04:42 

"Beste 

Fijn dat we elkaar vanochtend gesproken hebben.
Uit mijn gesprek met de juriste van het Schadefonds, die uw bezwaar beoordeeld heeft, bleek dat het seksueel misbruik waar u slachtoffer van bent niet binnen de kaders van de Tijdelijke Aanvraag viel. Dit heeft met de procedure te maken. Wat ze zeker erkennen is dat er gezien de context van uw verhaal wel degelijk sprake is van grensoverschrijdend gedrag. 

Wij hebben samen besproken dat
....
....


Met vriendelijke groet, "

Geen opmerkingen: