dinsdag, november 29, 2016

# 46

KLIK

transcripties 

28 - 11 - 2016

29- 11 - 2016






ok ik snap dus nu dat ook daar er nog steeds figuren rondlopen met het idee 
dat een slachtoffer zich er helemaal niet mee heeft te bemoeien, 
maar dan toch nog even een vraagje hoor
en advocaten dan die -vreemd genoeg na hun studie - niet eens een uitspraak kunnen lézen?
Of menen dat ze de uitsprakers wel uit kunnen besparen?

Toegegeven:
- die kregen géén 20. 000 per dag betaald.
En ja zeker,
- in een procedure de deur uitgaan met het - nog steeds bestaande -  gevoel  op zo'n meldpuntzitting: ik ben in ieder geval verdomd fatsoenlijk behandeld door de handtekeningzetters onder die uitspraken  en hun medewerkers een unieke en bijzonder goede ervaring geweest.
Hoe volslagen krankzinnig dat dan ook moge zijn ook !!!

Maar die ervaring:  dit kan ik mijn kinderen uitleggen, hén is dáár en door dit college -voorzover ik (toen en nu ) kan snappen - niets afgenomen,
Dát was en is een verdomd goed weten !


Geen opmerkingen: