woensdag, augustus 31, 2016

Vergangenheitsbewältigung "Taal moet schoon zijn

om elkaars kopvellen te kunnen ruiken ...

(Antjie Krog)


en ergens in mijn buurt moet een 4 jarig meideke zitten en die moeten we hebben !

Bijschrift toevoegen
16 - 8 - 2016 
Femke Jacobs 



Signalement:  in bezit van een broer die mijn vraag naar zijn eigen leeftijd  met 11 en de correctie bijna  beantwoordde en het mij kennelijk vergaf dat ik mee had geluisterd naar zijn gesprek met de baliemedewerkster toen hij een boek voor haar wilde uitzoeken en op haar vraag antwoordde dat zij "al heel goed woorden kan vormen"
Wordt aangetroffen in de buurt van een moeder wiens stijselkissie  zeer waarschijnlijk niet in mijn buurt stond die door haar wordt voorgelezen
Welke zin mijn kinderen nooit zullen kunnen zeggen.

Geen opmerkingen: