zondag, augustus 07, 2016

waterglas

Communicerende vaten klinken het hardst

Personal Bill of Rights 
I have the right to freedom of speech
I have the right to be heard
I have the right to be respected
I have the right to accept and own my own power
I have the right to not disclose unless I am comfortable
I have the right to feel my emotions
I have the right to say no

 I have the right to challenge the status quo
 I have the right to ask questions
I have the right to be me
I have the right to own my own ideas
I have the right to my values and beliefs
I have the right to laugh


Dr. Alicia A. Dunlop, Toronto


ivm geklooi met de datum (vooruit dateren) en gebrek aan voldoende interesse in techniek en het toch nog maar bijtekenen staat de laatste versie van het standaard bovenste bericht plus reacties donderdag
24 juni 2010 - vrijdag, juni 24, 2011 nu hier. back to the future hier ;   25-10-2012 voor ambush-marketing: en het laatste waterglas hier 
En de diepe buiging die Tom Doyle (en z'n CS) toekomt voor het mogelijk maken van de post-Boston uitspraak  mbt.  windows - "wacht maar tot straks LA komt " -  hier 

8 opmerkingen:

crispina zei

waarmee de vraag

http://www.loesje.nl/wp-content/uploads/2015/04/15-08-17-480x699.gif

die Anoniem Anoniem achterliet op

http://crisipina.blogspot.nl/2015/07/blog-post_56.html

ook weer naar behoren gevonden en beantwoord kan worden


reactie - Oorspronkelijk bericht weergeven

zondag 16 augustus 2015 19:54:00 CEST

1 – 1 van 1
Anoniem Anoniem zei...

crispina zei

op

http://crisipina.blogspot.nl/2015/11/psalm-431-geflikker-roermond.html#more
drong Anoniem

DONDERDAG 12 NOVEMBER 2015 08:45:00
anoniem aan het niveau op te krikken tot ook haar/zijn/het niveau


crispina zei


Op http://crisipina.blogspot.nl/2016/01/vpkk-advocaten.html

liet Blogger Janne-Martha de Vries vrijdag 22 januari 2016 weten :

Dit is een artikel geplagieerd en is door mij geschreven: Janne-Martha de Vries. Dit artikel stond officieel op de schrijverssite: Tallsay. Ik hoop, dat u dit artikel wilt verwijderen..........want al mijn artikels kunt u lezen op Tallsay en nu is de betreffende pagina verwijderd, omdat het als een kopie wordt gezien.

Vriendelijke groet,
Janne-martha

crispina zei

" Janne-Martha de Vries
Openbaar gedeeld - 14:30

Eind goed al goed!

Hoera, ik heb mijn verdwenen artikels weer terug! - Tallsay.com
tallsay.com
Het voelde alsof ik plagiaat had gepleegd! Ik had twee voor mij twee heel belangrijke en bovenal emotionele artikels geschreven; in non-fictie stijl. Het...
"


Ha Janna-Martha

Je probleem was kennelijk al opgelost blijkbaar: ik las tenminste,
en dat nog wel nog voor ik zelfs maar je berichtje en je verzoek had gevonden/gelezen.


Mooi !

Verbazingwekkend en jammer natuurlijk dat je dat na je bericht/verzoek aan mij niet even doorgaf.
Laten we het hierbij en hiermee dan maar zo houden.

Veel succes en nogmaals ook voor jou een plezierig weekend met veel goeds gewenst.

Dag.

(PS: bedankt voor je onderstreping dat het niet zo gek was die regels van Alicia Dunlop - ze gaan me al zo'n jaartje of 25-30 geloof ik mee sinds ik ze vond - zo'n jaartje of 1000 terug ook op mijn blog te zetten :-) )

Dag.

crispina zei

Op

http://crisipina.blogspot.nl/2016/01/poppetje-gezien-kastje-dicht.html


deed Anoniem WOENSDAG 27 JANUARI 2016


anoniem een duit in het zakje

crispina zei

Tue, 24 May 2016 21:06
liet

Janne-Martha de Vries
op

Hulp nodig: Steenen Trappen Roermond

http://crisipina.blogspot.nl/2015/02/hulp-nodig-steenen-trappen-roermond.html

weten:

Janne-Martha de Vries heeft een nieuwe reactie op je bericht "Hulp nodig: Steenen Trappen Roermond" achtergelaten:

Ik ben waarschijnlijk een getuige van deze klager. Ik wil met deze persoon in contact gebracht worden.



Geplaatst door Janne-Martha de Vries op crispina op dinsdag 24 mei 2016 23:06:00 CEST

crispina zei

Welke reactie deze zelfde schrijfster,


Janne-Martha de Vries zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
DINSDAG 24 MEI 2016 23:06:00 CEST

weer verwijderde.

Hulp nodig: Steenen Trappen Roermond

http://crisipina.blogspot.nl/2015/02/hulp-nodig-steenen-trappen-roermond.html

crispina zei

WOENSDAG 25 MEI 2016 00:35:00

zei crispina
Hoewel ik de reactie niet begrijp, eerst geplaatst en kennelijk enige uren later zonder verdere mededeling weer verwijderd, desalniettemin: bedankt.

Ik neem aan dat U inmiddels een contact adres van Mevrouw Mr. Ilse Bruls-van Strien (even klikken op de naam) die om steunbewijs voor een van haar cliëntes is de navolgende zaken vroeg heeft gevonden.

Aangezien U ook kontakten heeft met o.a. Stichting Vrouwenplatform Kerkelijk Kindermisbruik - VPKK http://www.vpkk.nl/

zal ikzelf Uw mogelijke gewaardeerde en mogelijk alsnog voor iemand noodzakelijke steun noodzakelijke (beide) reactie(s) die U hier achter liet ook even door geven aan deze Stichting. Zoals U natuurlijk zelf ook even - en dat lijkt mij handiger - even hierover contact met de VPKK kunt opnemen.

Tot slot: U kunt natuurlijk ook altijd even contact maken met het Meldpunt RKK , bv. met Mevrouw Sanders, dan wel het algemeen sekretariaat. Aangezien ook dit nog steeds steungetuigen/ verklaringen nodig heeft en zo nodig door kan geven.

Nogmaals: dank voor uw mogelijke medewerking.

Meer dan dit kan ik er - samen met mijn vriendelijke groet - in ieder geval niet mee.

Die vriendelijke groet bij deze dus.

Crispina

motto: we zijn toch op de wereld om elkaar te hellepen nie waor