zondag, juni 06, 2021

was getekend



 je Mammoet

Zr. M. Germana

Zelfs een mammoedt heeft een grens

reerug


Elandsstraat  1971 Beeldbank Amsterdam Stadsarchief



Si ponderarentur hominum corda instar auri, multa reperirentur falsa





Amstelstad









                  
Verspreiding der Waarheid Danswijkersgang
- meisjes-koop-niet-bij-joden
gymzaal Balm speelplaats de Voorzienigheid



De geheime kamerheer van de paus:
* hij wiens naam niet genoemd mag worden*

in de Aula 


Rest nog effe de vraag of die Nachtwacht [KLIK] nou wel of niet aanvankelijk werd opgeslagen in de gymzaal van Steenwijkerwold, (als vermeld in een uitgifte van de zoveel jaar Kweekschool De Voorzienigheid), maar eerlijk gezegd interesseert dát mij van geen ene meter, nog niet voor een kwart!  Die marine van Leonora - een levensgevaarlijke  gestoorde idioot met hele losse handjes en alles wat ze daar maar in kon krijgen - vóór Starrenburg, en mijn broertje met zijn juk en zijn emmertjes van blik dáár in die aula dát was een horrortheater-verhaal !!!




Maar de beste van Tom Manders met de Archivaris en/of De Muizenval heeft kennelijk de censuur van internet in ieder geval dmv you tube niet overleefd. of het Deetman was? Of wie weet hebben z'n erfgenamen in een van de vele pakhuizen een handeltje gehad met die van W. Elsschot over het blokkie kaas....


Hij staat kennelijk nog wel op internet, via facebook, maar daar doe ik dus niet aan mee!
Dan houd ik het dus maar met goedkeuring en de hersens van de Duitse overheid
maar op de poezie van het mondkapje 





Met mijn heel hartgrondige dank aan de waarschuwing van Gerard van Westerloo

Geen opmerkingen: