maandag, mei 31, 2021

Wat doet dat mens op mijn trap: n'oublie pas l'été !

 



Een groep van 117 gezondheidsmedewerkers van een ziekenhuis in de Amerikaanse staat Texas heeft een rechtszaak aangespannen tegen hun werkgever omdat die hen verplicht zich te laten vaccineren.


De medewerkers zeggen dat de verplichte inenting tegen het coronavirus in strijd is met de Code van Neurenberg, normen die na de Tweede Wereldoorlog zijn ontworpen om experimenten met menselijke proefpersonen zonder hun toestemming te voorkomen.

De medewerkers zeggen in de The Washington Post mogelijk hun baan te verliezen als ze zich weigeren te laten prikken.

KLIK

 Dat is in hun ogen in strijd met de staatwet, reden dat ze de rechtbank vragen te beletten dat het ziekenhuis in Houston niet-gevaccineerde medewerkers ontslaat.

dát zou ik maar niet doen!

Bruno Roy laisse une grande famille









nuair atá an cat amuigh bíonn na luch ag damhsa



 

 

"Meisjes koop niet bij joden"

Plantage Middenlaan: schouwburg tegenover De Schouwburg






Bosbeek:

met een héle grote zak met poepschepjes en een grappig zwaaiend mannetje met een petje op



Ja, ik heb woedend de GGD van die veiligheidsregio met haar 3 kruisjes gebeld ik wilde mijn injectie en kreeg een fantastische vrouw aan de lijn
Ik ben tenslotte een burger van Amsterdam 
Mét een Poortersbewijs met  meer dan genoeg quarantaines achter de rug waarvan  één 

Geen opmerkingen: