dinsdag, maart 05, 2019

missiewerken

Wat die nonnen, die advocaten,  -wisten die veel -
de notuliste en het drietals-gezelschap aan de overkant van mijn hearing  van dat meldpunt nooit hebben geweten was dat er onaangekondigd en tot mijn mijn verbijstering - ik had om er uberhaupt te kunnen komen na het lezen van de papieren van die nonnen geen stuk meer gelezen - nog een 4e persoon aanwezig was.

De koffiedame wist 't ook niet: er was geen koffie voor.

Die persoon dacht dat ik een wilg was.Kan je zo hebben in een buurt die barst van de natuurreservaten

Maar pas vandaag snapte ik - en eigenlijk niet tot mijn verbazing en zeker niet tot mijn verbijstering  - die was destijds overdonderend genoeg om een leven lang mee te kunnen - dat er nog een vijfde was geweest ook !

Maar ja, in die tijd dronken die geen koffie, niet met mij in ieder geval.
Dus duurde dat wat langer.


En dáár kon geen non,  laat staan al dan geen leken bestuursmedewerkster met of zonder in te huren meisjes,  tegen op!

Maar goed dat er ook  blindengeleidehonden bestaan dus.


geplukt



Duin en Kruid Beeldbank Archief Noord Holland
  



naar de gekleurde stukken glas voor Bonefatio's kruisen: graf van de held en de heldin

Nogmaals: mocht iemand weten waar er van haar (gipsen) kruisen nog een bestaat - mag best
gebroken zijn! -
U wacht een vlaFlip

Mocht U een vreemde afwijking hebben  dankzij Natuurmonumenten en onderzoek aan de Vrije Univeristeit Amsterdam wacht U de huisarts
Duin en Kruid herbergde (herbergt?) een in Nederland zeer specifieke teek. 

Dat kan je zo hebben in natuurreservaten in Wir haben es nicht gewußt -land

Geen opmerkingen: